Εργασία 'Α Τάξης 2016-17

ΓΕΛ ΓΥΘΕΙΟΥ - Α' ΤΑΞΗ - ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-17

ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ:
"Προγραμματισμός και Παιχνίδι" / "Δημιουργία Βοήθειας και Ενσωμάτωσης σε Ψηφ. Παιχνίδι"


ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Χρήστος Μπενίσης 


 Μαθητές που συμμετείχαν στην εργασία:

  • Αποσπορίδης Ιωάννης 
  • Γκεργκάι Έστερ
  • Γκίκα Νικόλα
  • Γρηγορακάκης Ηλίας
  • Δασκαλάκης Παναγιώτης
  • Ζαλούμη Γεωργία
  • Ζαλούμη Μάρθα
  • Καπελλάκος Πιέρρος
  • Καραμουσαλή Αγγελική
  • Κονδράρος Στράτος
  • Κούζουνας Δημήτριος
  • Κουτρουμάνος Σταύρος
  • Κωνσταντάκος Γιώργος
  • Κωσταγιάννης Νίκος
  • Μουρατάϊ Νταϊάνα
  • Νίκα Στεφανία
  • Παλαιολόγος Ιωσήφ
  • Τζίκα Στελίνα
  • Τζικάκος Σπυρίδων
  • Χαμηλοθώρη Χρυσούλα
Περιγραφή του τρόπου, που εργαστήκαμε:

         Αρχικά, με προτροπή του καθηγητή μας, συζητήσαμε γενικά για τα παιχνίδια, που παίζουμε στον υπολογιστή μας. Μέσα από τη συζήτηση ακούστηκαν πολλές απόψεις για το είδος του παιχνιδιού, που θα θέλαμε να κατασκευάσουμε. Αναζητήσαμε στο Διαδίκτυο παιχνίδια και πήραμε, επίσης, πολλές ιδέες. Τελικά, καταλήξαμε στη μορφή και το είδος του επιθυμητού, προς κατασκευή παιχνιδιού, αλλά μας φαινόταν πολύ δύσκολο να καταφέρουμε να ολοκληρώσουμε το παιχνίδι, γιατί δεν είχαμε καμία γνώση κι εμπειρία από πριν. Ο καθηγητής μας, μας είπε πως ο ενθουσιασμός μας ήταν επαρκής για να αποκτήσουμε τα «υλικά», που θα κατασκεύαζαν το ψηφιακό παιχνίδι μας.      Το προγραμματιστικό περιβάλλον, που χρησιμοποιήσαμε ήταν το Game Maker (version 8.0 Lite). Η επιλογή αυτή έγινε γιατί:
  • Το προϊόν αυτό διατίθεται δωρεάν.
  • Οι δυνατότητες των Η/Υ του εργαστηρίου μας είναι περιορισμένες για κάποια άλλη έκδοση.
  • Με τη χρήση του συγκεκριμένου περιβάλλοντος θα μαθαίναμε τα υποδείγματα του οπτικού, αντικειμενοστρεφούς και οδηγούμενου από γεγονότα προγραμματισμού.
  • Ήταν κατάλληλο για το είδος του παιχνιδιού, που θέλαμε.
     Χωριστήκαμε σε ομάδες και ξεκινήσαμε τη δουλειά. Αρχικά μάθαμε το περιβάλλον του «Game Maker», τα βασικά γεγονότα, τις εντολές, κ.τ.λ. Εφόσον, ολοκληρώσαμε το «tutorial» για εξάσκηση, καταπιαστήκαμε με το δικό μας παιχνίδι. Όλοι οι μαθητές ασχοληθήκαμε με την ανάλυση, τη συγγραφή κώδικα, την τεκμηρίωση και την ανάρτηση στο ιστολόγιο του τελικού αποτελέσματος. Τελικά, αποδείχθηκε πως η διαδικασία δημιουργίας του παιχνιδιού ήταν πολύ πιο διασκεδαστική κι ευχάριστη, από το να παίζουμε το ίδιο το παιχνίδι. Κατασκευάσαμε 2 πίστες του παιχνιδιού, ωστόσο, ο καθένας μας ξέρει πώς να το επεκτείνει και να το κάνει ακόμη πιο σύνθετο, όταν βρει χρόνο και θέλει να ασχοληθεί. Κάποιοι συμμαθητές μας έφτιαξαν τις δικές τους παραλλαγές στο βασικό παιχνίδι και σας τις παραθέτουμε παρακάτω, όπως, βέβαια, και το βασικό παιχνίδι, που κατασκευάσαμε με την καθοδήγηση και βοήθεια του καθηγητή μας.Τέλος, μετά τους συνδέσμους όπου μπορείτε να κατεβάσετε και να παίξετε τα παιχνίδια μας, σας παραθέτουμε κάποια ενδεικτικά PrintScreens ...

Οδηγίες  Παιχνιδιού:

    Σκοπός του παιχνιδιού είναι να εμποδίσετε τις μπάλες από το να πάνε μέσα στα κενά (τρύπες), που υπάρχουν στους τοίχους. Για να το πετύχετε αυτό και να κερδίσετε πόντους, θα πρέπει να σκάσετε τις μπάλες, πατώντας πάνω τους αριστερό κλικ με το ποντίκι.  Αν η μπάλα περάσει από τις τρύπες, χάνετε μια ζωή. Έχετε τρεις ζωές. Η ποσότητα και η ταχύτητα των μπαλών σταδιακά αυξάνεται. Κάθε φορά, που εμφανίζεται κάποιο αντικείμενο κάνοντας κλικ επάνω του, κερδίζετε πόντους αλλά και πλεονεκτήματα, τα οποία περιγράφονται παρακάτω. Προσοχή, όμως, δεν πρέπει να πετύχετε κάποιον μετεωρίτη, γιατί τότε θα εκραγεί και θα χάσετε ζωή. Μόλις φτάσετε στους 5000, περνάτε στη δεύτερη πίστα και η δυσκολία αυξάνεται.


Μήλο: Μειώνει την ταχύτητα των μπαλών έτσι ώστε να είναι πιο εύκολο να τις πετύχουμε
Μπανάνα: Αφαιρεί όλες τις επιπλέον  μπάλες που έχουν εμφανιστεί στην πίστα
Φράουλα: Κλείνει τις τρύπες στους τοίχος για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα
Δυναμίτης: Εξαφανίζει όλους τους μετεωρίτες που έχουν σχηματιστεί στην οθόνη
Μετεωρίτης: Αφαιρεί ζωή


Πλήκτρα Ελέγχου Παιχνιδιού:
Esc:   Τερματισμός παιχνιδιού
ALT: Παύση / Έναρξη παιχνιδιού
F1:    Βοήθεια
F2:   Έναρξη μουσικής
F3:   Παύση μουσικής


Το εκτελέσιμο αρχείο για να παίξετε το παιχνίδι, θα το βρείτε... ΕΔΩ (Εμπιστευθείτε μας ... είναι καθαρό από ιούς!!!)


Το εκτελέσιμο αρχείο για να παίξετε το παιχνίδι, που κατασκεύασε ο μαθητής Κούζουνας Δημήτρης, θα το βρείτε... ΕΔΩ (Εμπιστευθείτε μας ... είναι καθαρό από ιούς!!!)




                    


Σχεδίαση - Υλοποίηση: 'Α ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΥΘΕΙΟΥ (2016 - 2017)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

(Πέτρος Γαβάκης - Ηλίας Ζούλι 3ο / Ψηφιακό έργο )

Ειναι ενα παιχνιδι με 2 παικτες που εχει ως σκοπο τη διασκεδαση.ο παικτης με τις περισσοτερες κινησεις σε 40 δευτερολεπτα νικαει.  ΚΙΝΗΣΕΙ...